sunnuntai 30. joulukuuta 2012

JouluaJoulua

Juttua joulusta luvassa! ( Tää postaus ois pitänyt kirjottaa aikasemmin et ajatus luistais paremmin. :D ) Mutta kuitenkin niin olin ensin sunnuntaista-maanantaihin mun isän luona ja sieltä menin sitten maanantaina aattona joskus kolmen aikoihin äitini luokse jossa sitten syötiin ja pukkikin kävi ;) 
 Sain mummulta lahjaks Tarot kortit ja mustahan tulee ny ihan ennustaja sit! ;) hahha! Iskälle katottiin noista korteista sen menneisyyttä,nykyhetkee ja tulevaisuutta ja eikä kyllä iha pieleen mennytkään! Eiköhän musta viel aika hyvä tuu,kun vaan muistan pitää noita kortteja mun yöpöydällä aina kun nukun ;) ..Lukekaas tää:
Hahaha ;D
 HuippuRakkaalta vaariltani sain lahjaksi Tabletin <3 Aivan ihana ja oonkin käyttänyt tätä ahkerasti! :P
 Just niiin mun värinenkin <3 Uijjjui ! !  Oon käyttänyt tätä kännykkänä(joo tiedän,vähän turhan iso siihen hommaan :D) mut en muuten pääse tällä nettiin (ellei oo avoimia verkkoja) ja mulla kuitenkin puh.liittymässä on netti :) Ja niinku pikkuveljeni sanoi että onhan tää tytöllä hyvä myös puhelimena kun saa laukkuun laittaa:D
 Tosiaan ihan se pukkikin kävi ja oltiin oltukin melko kilttejä kun aika paljon saatiin lahjoja ;)! (huomatkaa noi kivat vihreet varpaat!)
 Martta-kissa havitteli mun lahjoja! ;) Tolta isosta vihreestä paketista paljastu 2kpl uusia tyynyjä <3
 Ihmiset taitaa tietää et yks mun lemppari hajuvesistä on toi Aguilera,eli sitä on nyt kaksinkappalein! Eipä haittaa yhtään,ei ainakaan lopu iha heti :P Jjee!
 Ihanalta iskältäni olin toivonut vain elämää cd levyt ja ne minä myös sain <3 Kiitos paljon !
 Äiti oli ostanut mulle(meille) iltajuomaa ja sitä voiskin ehkä tänään illalla vähän maistaa :)
J:ltä sain ihanan kaulakorun <3 
 Ja mitäs täältä paljastuikaan ;) (Harmi kun en niitä nyt teille kuvannut....) Mutta täällä tosiaan oli Guessin musta rahapussi ja korvakorut :) Tää lahja oli mun äitiltä <3 Kiitos!! :')
Myöhemmin aattoiltana katottiin jouluelokuvaa ja syötiin juustoja :P Nam! En kuvannut tähän postaukseen kaikkia lahjojani mutta aikaisemmassa postauksessakin jo vähän tarinoin että mitä oikein sainkaan :)
Joulupäivästä on tulossa ihan oma postauksensa kunhan vaan saan myös P:n kamerasta illan aikana ottamiamme kuvia! Niiiiiii!!!! Ja sainhan mä rakkaalta ystävältäni P:ltä lahjaksi vamppyyrinpäiväkirjat kakkos tuottiksen (<3) ja sitä ollaan nyt ahkerasti katottu! Kohta menos vikat jaksot :( Liian huippu sarja!! :P
Vuosi sitten kesällä katoin sen ykkös tuottiksen ja on vähä jääny toi kakkoskauden hankkiminen mut nytpäs sekin on <3 Eli kiitos P !
Kohta pitäis mennä tekee vähä ruokaa ja muita suunnitelmia ei tälle päivälle olekkaan :) Mulla on huomenna maanantaina vapaapäivä ja siis vasta keskiviikkona seuraavan kerran töihin,kivaa<3 Palataan,mmoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)