sunnuntai 23. joulukuuta 2012

23.12

Huh :) nyt on aikalailla saanut jo rauhottua joulunviettoon<3  Eilen illalla kävästiin hakemassa mun mummun luota sen ostamat lahjat mulle ja avasinkin ne jo eilen ettei tartte kuskata niitä paikasta toiseen ;D (kuvailen lahjoja sit myöhemmin.) Kaikkea ihanaa se mummu oli osannut ostaa <3 
Tänään laitoin sit kellon herättämään melko aikaisin jotta ehdin pakata ja lähteä ajoissa ajelemaan mun serkkujen luokse kun sinne oli mut ja mun iskä kutsuttu syömään :) (Olikin ihana nähdä serkkuja joita en ookkaan piiitkään aikaan nähnyt!)
Asuksi valikoitui tälläistä:
Kengät - Nahkapaikasta
Sukkahousut - H&M
Musta hame - H&M
Pinkki paita - H&M
Rannekoru - Löytötex

Asukuvien pestin saanut J kysyi miksi katon kuvissa alaspäin? Otin sit kuvan hänenkin asustaan ja matki mua ja pisti myös pään alas ;) haha! 
<3<3
Heh :D Tuntuu että saan harvoin kuvat onnistumaan mun naamastani niin mielummin katon alaspäin kun et sit suttaisin sen nassun ;D:D 
Tiedän jo minkä lahjan vaarini on mulle thaimaasta lähettänyt ja melko varmaksi voin sanoa että se tulee olemaan tän joulun paras lahja! :PP ( Kuvaan senkin teille tänne myöhemmin..... ;> )
(Toki kaikki lahjat joita saan ovat varmasti todella kivoja<3)

Tänään varmaan katsotaan iskän kanssa jotakin elokuvaa ja syödään vähä pitsaaa! ;) Huomenna sit kunnolla masut täytee jouluruokaa,nam!! 

Oikein ihanaa joulua teille kaikille lukijoille <3!!! En varmaan huomenna ehdi paljoa kirjotella ni toivottelen joulut nyt (: 

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)