tiistai 18. joulukuuta 2012

Keskisellä

Olin laittanut jo viime viikolla töihin kalenteriin että oon tänään tiistaina pois ja lähden keskiselle joululahja ostoksille :) Ja niinhän mä sit teinkin ja soitin aamulla Anskulle että lähtiskö se Iidan kanssa mukaan ja kyllähän he lähtivät <3 
 Iida <3 Muutama tunti shoppaillessa meni ja nyt on kaikki lahjat ONNEKSI ostettu ! Jätin taas vähä viime tippaan ja ressiä meinas vähä pukata ! Mutta nyt voi huokasta helpotuksesta ja enään on lahjojen paketointia luvassa.. ;) Päätin etten osta itselleni juuri mitään mutta koskas se nyt täysin pitäis ? - ei koskaan , eikä siis tälläkään kertaa... Itselleni ostin seuraavia juttuja:
 Nahkapaikasta kenkulit 50euroa. tämmösiä oon etsinyt ja nyt löysin! ja vielä pohjalla joka ei oo liukas :D eli on tommonen röpelöinen :P Ehkäpä nää joulupäivänä pääsee ensimmäistä kertaa jalkaan ;)
 Toiset kengät 25euroa (tarjouksessa) , oon etsinyt myös tämmösiä joissa ei ole juurikaan korkoa ja nyt löyty tämmöisetkin ja vielä ale hintaan ! Jesjes ;) tyytyväinen olen !
+ Mekko joulupäiväks (kokonaan sen näette sitten joulupäivä postauksessa ;>)  hintaa tällä oli 25euroa ja oli tarjouksessa(normaalihinta oli 50euroa.) Nyt ei ainakaa tartte ressata et mitä sillon laittaa päällensä ! (ainut vaa et nyt kun tota sovitin niin toi paljettijuttu raapi ikävästi kainaloo :S Noo ehkä mä kestän.... :D)

(Kiitos Ansku ja Iida shoppailu seurasta <3)

Nyt illalla ois viel luvassa P:n kanssa treffaamista (: ja huomenna normaalisti töihin! ByeBye,palataan ttaaas<3

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)