tiistai 18. joulukuuta 2012

JEP, sano kani !

hha mua naurattaa toi otsikko :D:D Olin pari-kolme viikkoo sit ärrällä jonottamassa ja mun edellä ollut mies kävi hakemassa "veikkaus tiskiltä" jotakin ja kun tuli takas siihen kassalle niin hypähti sillai hassusti ja sano samalla "JEP,sano kani!!"  ??!:o :'D  Olin jotenkin hämilläni ja ensin ei ees meinannu alkaa naurattaan ku mieles pyöri et "Kuka sanoo noin?" :DDD Mut sit meinas vähä alkaa repeilyttää ja autoon kun pääsin repesin kyllä ihan täysin! :D hahha! No,toihan on nyt sit jumittunut munkin päähän ja sitä tulee sanottua vähän väliä :'D huhhhuh.......! 
Tässä eilistä Roosaa:
Eilen illalla tosiaan lähin viel P:n kanssa käymään nesteellä kaakaolla ja katottiin salkkarit mun luona(: Loppuillan sit vaan datailin ja kävin suihkussa ja sleeeeeeeep--->  <3

Tänään sit mua jälleen heräteltiin siinä puol 7 aikoihin ja tuotiin kahvia sänkyyn :p Aattelin ensin et alan viel nukkumaan mutta jotenkin ei sit enään väsyttänytkään niin nousin joskus 7.15 ja ehdin siis laittaa hiukset päähän ( :D ) ja meikata kunnolla(:  (yleensä aamusin tulee niin kiire ettei ehdi tehä juuri mitään..) Lähin kotoo joskus jo 8.15 ja ehdin hakea kaupasta eväitä töihin ja töissäkin olin siis hyvinhyvin ajoissa!(:
 Nappasin mä samalla postista h&m:n paketin,jonka sisällössä ei oo kyllä yhtikäs mtn mulle,vaan lahjoja mun tyttömuruille <3 (Tänään ois sit illalla luvassa lahjojen paketointia.)
Tän päivän asu:
Kulahtaneet tennarit - H&M
Housut - Gina Tricot
Vyö - H&M
Paita - H&M

Nyt musssutan vähä kana-ananas wrappia ja juon batterya , eiköhä näillä lähe tää päivä käyntiin (; 
Palaillaan <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)