tiistai 4. joulukuuta 2012

Pakkasta

Helou ! 
Huuui kuinka kylmä tuolla pihalla onn.. Tai nyt just tällähetkellä on kiva pirtee aurinkoinen ilma (:
Eilen illalla ensin ajattelin että täytyy käydä laittamassa auto lämppäriin että pääsee aamulla töihin mutta sitten päätinkin että olen reipas ja kävelen töihin . ! Ja huhh,niin mä teinkin :D Aamulla mittari näytti -23astetta pakkasta ja mä puin päälleni kauheen kerroksen vaatteita ja lähin käppäileen! Ei tullut yhtään kylmä kun olin tosiaan pukenut ehkä vähän liikaakin :D Ja voi että kuinka virkeä olo ollut koko päivän kun aamulla reippaili tuolla pakkasessa ! (: Mutta taas tuli huomattua kuinka tuo lenkkeily on pyllystä ilman kaveria tai koiraa!:D Menee pisemmätkin matkat huomattavasti nopsempaa kun on joku jonka kanssa kävellä. :) Yksin kun menee niin mulla ainakin on kokoajan mieles et "koska oon perillä, paljonkohan kello on,onko vielä pitkä matka" :DDD haha ! 
Tää kuva Sulosta on viime talvena otettu..Mutta sopii hyvin kuvittamaan tätä tekstiä kun tarkoitus olis hakea tää "vauva" huomenna hoitoon ja viettämään laatuaikaa mun kanssa <3 Torstaina kun on itsenäisyyspäivä ja on siis töistä vapaata niin on koooooko päivä aikaa olla Sulon kanssa! :) Parasta ! !

Nyt meen jatkamaan töitä vielä muutamaks tunniks ja sit pääseekin kotiin tekemään ruokaa ja siivoilemaan!(;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)