torstai 27. joulukuuta 2012

Välipäiviä

Heippa muruset :) ! Toivottavasti teillä on ollut kiva joulu ja ootte rentoutunut ja SYÖNYT kunnolla! Entäs ootteko ollut kilttejä,tuliko siis paljon lahjoja? ;) 
Olisin halunnut tehdä jo nyt teille kunnon joulupostauksen mutta enköhän unohtanut kameran kotsaan.... Eli saattepas kunnon kuvallisen postauksen mun joulusta vähän myöhemmin.... :)  Mut oli ihan pakko nyt tulla kertomaan kuulumisia ja että kaiken sen kinkun syömisen jälkeen oon yhtenä palasena ja virkeenä töissä ;) 
Yks lahjakin mun on ihannn pakko näyttää teille!! Kattokaas mitä mun aivan ihana vaari oli ostanut mulle::
kuva täältä!

TABLETTI <3 I love ! ! Kuva on tosiaa pöllästy netistä ja laitan kyllä kuvia tästä ihanan vaaleenpunasesta vehkeestäni sit joululahjapostaukseen ;) ( ellen ihan omaa postausta tee tästä :p ) hehheh! Tää on aivan ihana,voitte varmaan arvata mitä oon tehnyt koko joulun ? ;) Sain mä kyllä kaikkea muutakin ihanaa mm. kaulakorun,hajuvesiä,Guessin rahapussin ja korvakorut, uudet tyynyt, Lipun Jesse Kaikurannan keikalle , Soda Streamin <3 Jne. 

Nyt tosiaan oon nää välipäivät töissä ja täytyis jotakin meisinkiä uudellevuodelle keksiä mutta eipäs oo vielä yhtään mitään suunnitelmia! Eli saa nähä (: Keskitytään nyt ensin töihi! 
Mut palaillaan,moikka <3 

2 kommenttia:

  1. Oii odottelen sun joululahjapostausta! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hiihhi:) Yritän mahdollisimman pian tehdä sen ja muutenkin kaikki joulupostaukset et voi sen aiheen unohtaa sit taas melkee vuodeks ;) :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)