tiistai 1. tammikuuta 2013

Uusi Vuosi Uudet Kujeet

Hhiihh,nyt ois se vuosi sitten vaihtunut! :) 
kuva täältä!

Kirjottelinkin sen kyselyn jo aikasemmin mun vuodesta 2012 ja löydätte sen TÄÄLTÄ!
Nyt kun kokonaisvaltaisesti ajattelee vuotta 12 niin se oli mun elämässä kyllä suuri muutosten vuosi, ero,muutto,uus parisuhde....... ja vuoden aikana opin kyllä hirrrmu paljon niin itsestäni kuin myös muistakin..!
En kuitenkaan mistään hinnasta pyyhkis vuotta 12 pois mun elämästä! Ihana vuosi vaikka välillä tietenkin kakkaakin mahtui sekaan... Mut nyt on hyvä alottaa uus vuosi ja kattoa mitä tää vuosi tuo tullessaan.:) Toivottavasti paljon kaikkea hyvää!<3<3

Eilen me oltiin ensin J:n porukoilla ja mä olin sit selvinpäin ja kuskina niin mentiin liikuntahallin pihaan kattomaan kaupungin ilotulitus :) Olihan se hieno! Siinä sitten joskus vähän ennen yhtä mentiin käväseen baarissa jossa olikin paaaaljon muitakin! ;D Hetki siellä viihdyttiin kunnes lähettiin kotiin nukkumaan<3
Vuosi vaihtui siis oikein mukavasti! :) Aimm verii häpiii ! <3 

Nyt on aivan ihana olo kun ei oo ollenkaan mitään pahoja oloja ja kivaa mennä huomenna ekaa kertaa tänä vuonna töihi! ;) Toivottavasti teillä muillakin meni 2012 vuosi mukavasti ja toivotan teille kaikille vielä parempaa vuotta 2013 ! <3 PusPus! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)