torstai 10. tammikuuta 2013

Ruokaa ja Kasvoja

Täällä taas! Virkeenä töissä :) Aattelin tän pikkusen tauon käyttää tän blogin parissa ja kertoa teille vähän et mitä meillä tänään syödäänkään ja minkälaisia uusia tuotteita mulla on joilla puhdistan kasvojani. ;) 
Tein jonkin aikaa sitten piiiiiitkästä aikaa "ällövihanneksia" ruuaksi,tai niin niitä joskus kutsuin.. Maustoin kasviksia kunnolla niin johan meni alas ja tykkäsin! Joten tänään ois taas ruokana vihanneksia ja tällä kertaa kokeilen vähän toisenlaisia,nimittäin:
Grillattuja välimeren vihanneksia,saas nähä miltä nää mun suussani maistuu :d nojaa,eiköhän näistäkin hyviä saada kun pistää vähä aromisuolaa ( jonka suurkuluttaja olen ) ja ThaiSweetChili kastiketta :) Ja tietty paketillinen kanaa sekaan!! Nami :P Kuullostaa ainakin ihan älyttömän hyvältä !

Toinen juttu mistä ajattelin teille jotain tarinoida on muutamat uudet kasvojen puhdistus tuotteet joita olen käyttänyt. :) Sain ystävältäni N:lta joululahjaksi nämä lumenen tuotteet eli raikastavan puhdistusvoiteen ja heleyttävän päivävoiteen ja olen ollut kyllä hyvin tyytyväinen! Varsinkin tuohon kasvorasvaan, mulla on nimittäin aika herkkä iho ja useammat rasvat aiheuttaa kirvelyä ja ikävää tunnetta kasvoilla mutta tämäpä ei! :) GoodGood!! Tämä kolmas tuote (vaaleanpunainen) on itse hankkimani ja ostin sen keskiseltä viime viikolla kun käytiin,eli montaa kertaa en ole vielä ehtinyt käyttää, pari kertaa olen testannut sitä ihon kuorimiseen ja tykkään kyllä. :) toisaalta ihan kiva ettei siinä ole liikaa niitä rakeita seassa vaan sillai sopivasti.(:
Täytyy pitää nää hyvin näkyvillä kylppärissä kun huomaan että liian usein jää kasvot rasvaamatta kun tungen ne purkit aina johkin liian vaikeeseen paikkaan :D Ehkä auttais asiaa jos ois tosiaan näkyvämmällä paikalla!

Nyt sais mennä jatkamaan töitä ja sopivasti tulikin tän blogin suhteen ajatuskatkos eli tähän on hyvä lopettaa taas tältä erää. :D MoiMoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)