lauantai 12. tammikuuta 2013

Lauantai

Ihanaa lauantai iltaa kaikille! :) 
Mä olin tänään töissä 10-13 ja töiden jälkeen suuntasin kauppaan hakemaan batterya ja ruokaa! Tarkotus oli etten nukkuis päikkäreitä ollenkaan mut eihä se ihan niin menny... Pienen datailu hetken,syömisen ja hiusten värjäyksen jälkeen alko niiin väsyttään ni oli ihan pakko mennä hetkeks makoileen ja siihenhän mä sit nukahdin.. Ihanat 2tuntia uni maistu ja kun heräsin ni kello näytti puolta kuutta. Herättyäni aloin meikkaileen ja kattomaan vaatteita päälle kun tarkotus oli mennä hetkeksi kaverin kyytiin istuskelemaan. :) 
                                                          Kuvat täältä , täältä , täältä , täältä 
Eli hetki sit tultiin kotiin ja nyt ajattelin istua koneella jonkun aikaa ja sit taas nukkumaan. :D On se nukkuminen vaa aika ihanaa <3! Huomiseks ei oo mitään suunnitelmia,eikä tarttekkaan olla! Ihanaa kun saa vaan olla ja sit vaikka lähteä johkin jos huvittaa. :) Eipä mulla ny muuta asiaa just nyt oo ja kuvatkin on googlen kautta haettuja,kuvaa vähä mun päivää B) Ettei ny ainakaa iha kuvaton postaus ole! Palataan.Hyvät yöt kaikille!

2 kommenttia:

  1. Mulla on sulle suunnitelmia tälle päivällle ;) J lähtee peleihin ja ollaan kaksin Iidan kanssa niin tule kahville <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eiköhän se käy B) Kun tosiaa vaan saan itteni tästä liikkeelle :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)