torstai 10. tammikuuta 2013

H&M rakkaus

Kollaasin kuvat täältä ! ! <-- H&M:n sivuille pääset siis tuosta linkistä. 

Mun suurin osa vaatteista on h&m:ltä ja empäs tehnyt poikkeusta nytkään vaan pistin tilauksen menemään! Tälläkertaa kyllä paketin sisältö on harvinaisen vähäinen..eli vaan huppari ja tennarit. Muuta en just nyt tartte...paljonhan siellä ois sellasta mitä vaan haluisin ! Mutta nyt kun olen päättänyt etten shoppaile juttuja joita en oikeasti tarvitse. Mulla ei oo tällä hetkellä yhtään tollasta hupparia ( missä ei ole vetoketjua ) niin aika oli ostaa kaappia täydentämään tuollainen , jännä nähä osaanko enään pitää tommosta päälläni mut kokeillaan! lähetän sit takas jos en tykkää.. Ja tennarit on aina kivat jalassa ja mulla ei mitään mustia hyviä enään ole niin oli pakko tilata ! noista ne valkosetkin ois ollut niiiiiiin hienot mut valkoset multa jo löytyy ni jätin ne tilaamatta.. 
Huooh kuinka mä rakastankaan vaatteita ja ois aina kiva saada uusia :D !! Mut toi vaatepaljous mikä valtaa mun koko makuuhuonetta + toi vaaterekki olohuoneessa kertoo siitä että en todella tarttis enään yhtään enempää ja osasta vanhoistakin pitäis luopua ! Mut helpommin sanottu kun tehty , aina keksii hyvän syyn mihin jotain huonoakin vaatetta vielä vois käyttää.. " ehkä mä joskus maalaan vaik jotain mihin tää on hyvä " , " ehkä mä joskus saan yhdistettyä tän johkin kivasti " jne jne mitä muita lukemattomia syitä olla antamatta mitään pois..... 
Mut ehkäpä nyt yritän olla ostelematta uusia ja käytän enemmän noita vanhoja!! 
Mm.tässä kuvassa oleva farkkuMekko systeemi on jo ainakin pari vuotta vanha mut jääny vaan kaapin perälle niin nyt kaivoin sen uutenavuotena esille ja sopivakin oli niin laitoin päälle! :) Ja tykkäsin kyllä ja varmasti ajoin pitää päälläni useamminkin. 

Mut jepjep...nyt taas töiden pariin ! Hyvää viikonloppua jokaiselle <3 

2 kommenttia:

  1. olis varmaan kannattanu ommella toi farkkuhameen alareuna???:D vai onko sen tarkotus näyttää niinkun koira sen olis repiny???:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ha ;D:D Ollut jo tollainen kun mä oon sen saanut,mutta tokihan sen vois ommella mut empä oo jaksanut kun ei ole mua niin haitannut ja kun ei oo kuitenkaan kovassa käytössä:)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)