sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Sunnuntai

Heiissaan <3 
Aattelin kirjoittaa tän postauksen vasta huomenna mutta eipä mulla tässä muutakaan tekemistä oo niin kirjottelen tän jo nyt.. :) Eli me vietettiin viikonloppu mun äiten luona, talon ja koiran vahtina x) Oli kiva olla sielläkin pitkästä aikaa mutta huomasimpa ettei tällä mun mielikuvituksella tommosessa isossa talossa kovin kivasti viihdytä... :D Ei muuten mitään mut illalla kun mentiin nukkumaan niin Olga-Koira ja J alko aina melkein samantien kuorsaamaan ja mä pyörin sängyssä ja kuuntelin kaikkia pienimpiäkin ääniä ja olin ihan kakka housussa :DDD huhhuh, kumpanakin iltana pyörin ainaki pari tuntia ennenkun sain unta.. (vissii vois kattoa vähä vähemmän kauhuleffoja ??)
Eli vietettiin viikonloppu hyvin rauhallisesti :) Tänään sunnuntaina kotiuduttiin joskus siinä iltapäivästä ja hetken tässä kotona järkkäilin tavaroita paikoilleen kunnes lähdettiin ystävämme T:n kanssa ajelemaan kylälle. (:  Nyt ollaan sit vaan möllötetty kotona ja pian vois suunnistaa nukkumaan että jaksaa taas huomenna aloittaa virkeänä uuden työviikon! :) Viikosta on tulossa kyllä normaalista poikkeava kun mulla on perjantai ja lauantai vapaata eli saan ihanan pitkän viikonlopun <3 (ja vuosi ois taas tässä tallustettu ja ens viikolla tulee taas yks vuosi lisää ikää mittariin)

Mutta jooo, loppuun vielä yks biisi mitä on tullut tänään kulutettua : 
( jjoskus tullut kuultua R:n suusta että sytyn kaikille biiseille hitaasti ja tämän kohdalla se taas nähtiin.... ;D ) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)