keskiviikko 13. helmikuuta 2013

21v synttärit , osa 1

KuKkuUu<3 
Nyt jouduttekin kestämään synttäripostauksia useampana päivänä kun tänään ei käynyt kaikki vieraat, eli niitä on tulossa ainakin vielä huomenna ja perjantaina :d Tänään kävi siis mun pikkuveli R, sen tyttöystävä T, Äite, mummu ja pappa :) <3 Lähin töistä jo vähän aikasemmin ja kuitenkin tuli vähän kiire ja asuksi ei valikoitunut mitään kovin erikoista :D : 
Villasukat - Mummu ostanut myyjäisistä :) 
Legginsit - H&M
Keltainen mekko - Vaari ostanut thaimaasta :) 
 Mulla ihan löytyy kyllä hienot marimekon kahvi-astiasto mutta ne siihen sarjaan kuuluvat lautaset oli vielä muuttolaatikossa niin tommoset vähä " ei niin hienot " astiat sai toimia kattauksessa :D Noi kahvikupit on ikeasta ja ne on siis ihan uudet ! (:  Ja servetitkin on iha Ivana Helsingin  ;)
 Työpaikkani naapurissa on kahvila niin kävin sieltä jo viime viikolla tilaamassa lohi-voileipä-kakun :P NAMM! Oli hyvää! tekis mieli vetää toi kokonaan ite :D mut ei voi ... pakko säästää lopuillekkin vieraille! Muuten tarjolla oli Toffee-viinereitä ja päärynä-keksejä :p
 Mummu tuo joka synttäreillä kukkia , niinkuin tänäänkin :) Ja kiva niitä on saadakkin!! Pikkasen piristystä(: Ite ostan mielummin aina vaan tekokukkia ;DDD Niitä en onnneks onnistu tappamaan :'D
 Äite anto lahjaksi (kasvohoidon lisäksi) burberryn hajuveden ja Guessin laukun! On mulla vaa ihana mami<3
 Pikkuveljeni taitaa tietää että oon aika kova tuhlaamaan rahojani :DDD Eli tää säästöpossu tais olla joku vinkki ! Ehkä säästän.......ehkä en!
 Ja kivoja korttejakin sain :) Oon usein sanonut että ei tartte yrittää keksiä lahjaa että tuo vaikka vaan kortin että niitä on sitten kiva säästää ja myöhemmin lueskella (:
Ja J oli ostanut mulle lahjaksi kuullokkeet (toivoinkin näitä)  :D ! Nyt saan rauhassa kuunnella musiikkia, ilman että se häiritsee J:n pelaamista ;DD Haha <3 Mut nyt se "valitettavasti" joutuu kestämään mun "ihanaa" lauluääntäni ;)

Mut palataan taas tämän aiheen postauksilla myöhemmin ! ;D Hyvää illanjatkoa kaikille <3

hahahahha :'DD Tää on niiiiiiiin huono!! Mutta silti toi " ostan kangasta " kohta naurattaaa jotenkin ihan mahottoman paljon :D :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)