tiistai 12. helmikuuta 2013

Höpöttelyä

BBÖÖÖ!
Oon täällä ihan ängrynä kun toivoin että mun h&m:n paketti ois saapunut tänään ( oli jo eilen aamulla varttia vaille kahdeksan tampereella ) mutta eipä oo viestiä tullut että paketti ois saapunut! :( Tilasin sieltä farkut ja rintsikat ja haluisin päästä sovittamaan niitä farkkuja ja jos ei ole hyvät niii pitäis palauttaa ja mahdollisesti vaihtaa eri kokoisiin.. Ehkäpä ne on ajatellut että toimittaa paketin mulle huomenna synttärilahjaksi ;D hha.
Äite oli järkännyt mulle jo tänään synttärilahjan ja haki mut töistä klo 13 aikaan ja vei mut kasvohoitoon! :) Oij kun olikin ihana! Se kasvohieronta oli ihan paras <3 Mentävä kyllä joskus uudestaankin! Nukuin melkein koko 1,5h mitä se koko homma kesti :D ( paitsi sen ajan kun poisti ihosta epäpuhtauksia, ai helvvv.kun se sattu!! :D Melkeen itkin siinä ja samalla alko naurattaan kun kuvittelin jos J:lle ois tommonen tehty niin se ois varmaan hermostunu ja lähteny koko paikasta menemään :'DD Sitä kun sattuuu niin kauheesti jos mä vähä rasssaan sen nassusta näppyjä ja toi oli kyllä ainakin 10kertaa pahempi juttu :D ) mutta nyt onkin puhtaat kasvot ! :) Eli kyllä kauneuden eteen on vähä kärsittävä ;)
Olin kotona siis jo kolmen aikoihin ja väsäsin heti meille ruokaa ja yritin vähän siivoilla ja järkkäillä paikkoja kun oon kutsunut huomenna sukulaisia kahville kun on mun 21v synttärit :) Mummu multa kysy että meinaanko joka vuosi juhlia niin rankasti ( ;D ) sanoin että en todella mutta nyt on tää uus asuntokin mitä monikaan ei oo vielä nähnyt niin ihan senkin takia pyytää ihmisiä käymään (:  Ja onhan se nyt ihanaa kokoontua isommalla porukalla jutustelemaan ja viettämään aikaa <3
Ja nää biisit jotka saa toimia täytteenä tässä muuten tekstintäyteisessä postauksessa on uusia löytöjäni joita oonkin etsiskellyt youtubesta , oon koonnut soittolistaa sinne tupareita varten  x) Toi spotify kun näyttää vähän väliä että kuunteluaika on loppunut.. -.-

Mutta ei kai mulla nyt sit muuta asiaa oo :D palataan taas kun on jotain kirjoiteltavaa (: Eli mahdollisesti huomenna tulee vähä synttäripostausta !  Heissan <3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)