maanantai 4. maaliskuuta 2013

Pullat uunissa

.... Eikä siis niin miten ehkä joku teistä saattoi ajatella ;) Vaan innostuimpa eilen leipomaan kolme pellillistä pullia! En ookkaan pitkäänpitkään aikaan leiponut pullaa ja pelkäsinkin että onko mun taidot ruostunut...mutta ei suinkaan,erittäin hyviä tuli kun niistä yhden maistoin! ;) Täytyykin kutsua ystäviä kylään ja varmaan täytyy järkätä Roosan pulla kuljetuskin,viedä ainakin mummuille vähän pullaa maistiaisiksi<3
Lisäksi tätä postausta kuvittaa osa mun ideaparkin ostoksista:
Ostin Lindexistä tämmösen kaulakorun mustana ja valkoisena, hintaa oli 1e/kpl (mutta sain toisen kuitenkin kaupanpäälle? :D)  En omista kun yhden tämmöisen vähän isomman kaulakorun niin nyt on sekin tilanne taas vähän laitettu paremmaksi! ;)
Nää mun pullat näyttää enemmänkin sämpylöiltä :D:D Mutta pääasia että maistuu ihan sille mille pitääkin! ;)
Lindexistä ostin myös 4kpl sukkia,nää kolmet mitkä näkyy kuvassa ja sit mulla on parasta aikaa jalassa tummanvihreät sukat. :)
3kpl tuubihuiveja(näiden kahden lisäksi valkoinen,joka ei näy tässä kuvassa) Valkoinen + toi mintunvihreä(kuva vääristää väriä) ostettu Glitteristä ja toi pinkki taitaa olla Seppälästä (:
Ja Guessilta valkoinen t-paita :P Mietin hetken aikaa tämän ja keltaisen t-paidan välillä mutta päädyin tähän.
Glitteristä 3kpl korvakoruja(yksi niistä ei näy tässä kuvassa) ja Lindexiltä kahdella eurolla tommonen hiuskoriste jutska :) Halvalla saa nii pakko ostaa,vaikkei koskaan käyttäiskään ;DDD hha!
Varmasti kesän ehdottomat lempparikengät!!! Eli pinkit tennarit h&m:ltä <3 Rakastuin!!
Oon jo pitkän aikaa halunnut näitä tämmöisiä korvakoruja ja nyt omistankin niitä het kolmet :P

Eilen tosiaan lähdin töistä jo klo 16 ja poikkesin kaupassa hakemassa kana-enchilada värkit ja menin kotiin kokkailemaan :) Just sain ruuan uunista kun ovikello soi ja mun äiti tuli käymään! Maistoi sekin sitten mun tekemää ruokaa ja keitin meille kahvia (pullat ei ihan ehtinyt tähän kahvitteluun)..
Nyt oon jälleen virkeänä töissä ja nautin tölkillisen batterya että pysynkin virkeänä (; Joten mukavaa päivää teille kaikille! Heipat <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)