maanantai 11. maaliskuuta 2013

Höpinöitä

Heippa "pitkästä" aikaa! :) En ole taaskaan ollut kovin ahkera kuvaaja joten on valitettavasti jäänyt tämä blogin kirjoittelu hetkeksi.. Mutta niinkun oon päättänyt niin en otakkaan tästä mitään ressiä vaan kirjoittelen silloin kun ehdin / tuntuu siltä. (: Ja etteköhän te joita kiinnostaa mun juttuja lukea niin pysy mukana vaikka en ihan joka päivä kirjoitteliskaan! ;) 
En oikein taas tiä mistä alottais kirjottaan kun toisaalta on paljonkin asiaa mutta toisaalta taas "ei blogiin"-suodatin puskee päälle joten en siis ihan henkilökohtaisimmista asioista tänne todellakaan kirjoita, hyvin pintapuolisesti! 
Ostin S-Marketista Dietmixin juomajauhetta ja sitä tulee hörpittyä tuo pullollinen sillointällöin! (:  Olen myös muutenkin syönyt vähän kevyemmin ja katsonut tarkemmin mitä laitan suuhuni ja oon hyvin onnistunutkin! :) (Vielä kun onnistuisi tuon viikonloppusin makkaraperunoiden hakemisen lopettamaan niin hyvä olis!! :DD , se vaan on niiin namia hakea yleensä lauantai iltaisin ennen kotiin menoa :P ! )
Viime viikolla pääsin kokeilemaan ensimmäistä kertaa liukuvärjäystä ystäväni hiuksiin ja niistä tuli just sellaiset kun ajattelinkin :) Minä olin tyytyväinen työhön ja niin oli myös asiakas ( Joka on tietenkin aina se pääasia <; ) Ja viime viikolla pääsin tekemään myös toisenkin liukuvärjäyksen! Ihmiset innostuu hitaasti mutta varmasti näistä uusista jutuista ;)
Viikonloppu meni jälleen rauhassa ja oli mukavaa!<3 Tulevalle viikonlopulle on vähän normaalista poikkeavia suunnitelmia ja yritän pitää kameraa matkassa mukana ahkerasti jotta on paljon kuvia ja tekstiä jaettavana teillekkin(:  Ja kaikki laittaa peukut pystyy NY ja toivoo et kelit olis viikonloppuna ihanan aurinkoiset !! :))

Mä meen nyt keittelemään kahvia ja ostin kaupasta myös uutta herkkuhetki pikapuuroa makuna valkosuklaa-mansikka , NAM , joten onhan sitäkin maistettava! ;) Kivaa uutta viikkoa kaikille! Moikka!

6 kommenttia:

  1. Voi ei noiha on iha vihreet :0 kyllä ärsyttäs :/

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä aivan ihanat hiukset noi!! Mä en kyl ymmärrä että missä noissa joku vihreetä näkee? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään myös ja haluisin itselle kans tollaset :P mutta ehkä ei viitti heti samanlaisia värjätä ja antaa näiden omien hiusten ny vähä aikaa rauhottua :D Ja en myöskään huomaa noissa mitään vihreetä? :D Ehkä mahdollisesti jonkun tietokoneennäyttö näyttää värit vähän erilailla tai sitten tuo kuva muuten vain vääristää ?:D en tiä sitten :D

      Poista
  3. Hienot hiukset! Ja täytyy myös maistaa tota puuroa, kiitti vinkistä! =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)