sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Pilkillä

Oltiin suunniteltu jo paaljon aikasemmin että J:n synttäreiden kunniaksi lähdetään vähän ulkoilemaan ja suunnataan siis pilkille! Mun viime pilkkimis kerrasta on kyllä mooonta vuotta aikaa, joten oli aikakin kokeilla sitä pitkästä aikaa! Ja parempaa keliä ei ois voinut tolle päivälle osuakkaan:
Aurinko paistoi ja lämmitti tooosi paljon ja tuulikaan ei käynyt ollenkaan! Aivan mahtavaa! :) Melkeen ois voinu biksut päällä ottaa aurinkoa ;DD haha.
Mä olin lupautunut ajamaan pois pilkki paikalta joten olin battery linjalla koko reissun ajan, pojat piti huolen siitä alkoholin tuhoamisesta sitten ;D

Aluksi tietenkin pojat kairas meille reijjät jotta päästään kokeileen kuka sen reijjän sankari oikein on! ;D Voin kertoa vastauksen jo nyt....... kukaan ei saanut yhtään kalaa. :D 
Mutta eipä se reissun pääasia ollutkaan, parasta oli että kaikilla oli mukavaa! :) 
Mun kenkä valinta reissulle ei ollut ollenkaan hyvä ja kengät kastuikin jo heti päivän alussa.. -.- Eli eikun kengät kuivumaan ja Roosa vietti reissun sukkasilteen :D Mutta ei sekään mun fiilistä lannistanut! Ja kuitenkaan kylmä ei tullut kun aurinko lämmitti niin mukavasti :)
Maisemat oli mitä ihanimmat :p 
Loppuvaiheessa jätettiin pilkit reijjillensä tekemään töitä ja tehtiin nuotio että saadaan mun kengät kuiviksi :D  ja saadaan paistettua makkaraa :P
Nam Nam :P Monta tuntia jäällä viihdyttiin ja ihan viimesillä minuuteilla alko vähän paleltamaan kun aurinko laski puiden taa piiloon, joten päätettiin lähteä tänne meidän luokse lämmittelemään. :)
<3
Mun piti alkaa juomaan sitten kun päästään kotiin, mutta jostain syystä ei se alkoholin juominen houkutellut yhtään ja sanoin että mä voin poikia kuskata. :) Joten pyörittiin kylää ympäri ja tarkotus oli mennä baariin puolen yön aikaan kun siellä esiintyi Raappana , mutta J:llä alkoi aivan kamala päänsärky joten oltiin kotona jo puolen yön aikaan. Vaikkei baariin päästykään niiin koko lauantai päivä / ilta oli tooosi mukava <3 :) Ja suunniteltiinkin että tämmmösiä reissuja tehdään kyllä useamminkin :) Nytkin ulkona on aivan mahtava keli ja ei pitäisi kyllä sisällä kökkiä , mutta jotenkin nää sunnuntait on aina niin laiskoja ettei ainakaan vielä kyllä jaksa liikkua yhtään mihkään.. :D Toivottavasti teillä muillakin oli kiva viikonloppu! :) Kirjottelen taas kun asiaa tulee, moiks !

6 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)