sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Blöndiiii

Oon täällä miettinyt että joskos värjäis hiukset taaas blondiks... :D Onhan nää jo nimittäin hyvällä alulla (vaalennusainetta taas päässä) .. Mutta toisaalta sillon kun värjäsin hiukset tummiks niin ajattelin ettei noi blondit oo koskaan sopinu mulle :'D Mutta nyt oon sit taas halukas saamaan ne takaisin? hoh hoh ! Onhan noi ny kuvissa aaaivan ihanat mutta onko enään sitten kun ne on taas pääässä..? Vaikeeta ! Tällä kertaa en TODELLAKAAN olis blondeilla ja lyhyillä hiuksilla vaan tietenkin laittaisin pidennykset tilaukseen.. Vaalentelen siis hiuksiani raidoituksella jotta ois mahdollisimman hellävaranen käsittely. Ja käytän paaaljon kaikkia mahdollisia hoitoaineita ja öljyjä! Katsotaan minkälaiset hiukset tältä tytöltä päästä vielä löytyykään.... x) Toi kuva on otettu mun 18vuotis synttäreillä ---------------------------------------->
Ja mun mielestä noi on niiiiiiiiin mageen väriset tossa :P :P

Haluaisitteko te vähän auttaa mua ja kertoa kärtsäänkö päätäni enään lisää jotta saan pppplatinablöndit vai onko tummat paremmat ?!? :) 

12 kommenttia:

  1. mun mielestä tommoset "luonnollisenvaaleet" sopis kaikkein parhaiten. niin, kuin tuo kupari esim! mutta toki se on oma mielipide, enkä nyt osaa kuvitella sua platinablondiks pitkillä hiuksilla. hmm ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo pikkuhiljaa kokoajan enemmän ja enemmän alkaa hiukset vaaleelta näyttää.. :D Että tässä nyt pähkäillään että mitä mä näille haluun tehä! vaikeeta...

      Poista
  2. Joojooo blonditblondit !!! =) Sopii sulle niin hyvin!

    VastaaPoista
  3. Sulle sopii kyllä hyvin mikä väri tahansa. :)

    VastaaPoista
  4. Ihan sairaan ihanat hiukset sul tos kuvas!!
    Osaatkohan auttaa mua noin niinku kampaajana... Oon se sama ano, joka sulle aiemmin kommentoi tohon sun vaalennuspostaukseen, että ittellänikin on vaalennusprojekti meneillään. Mulla oli ennemmin tosi kellertävät hiukset, nyt värjäsin hiukset, keltasuutta ei oo enää niin paljon kun ennemmin, mutta on kuitenkin silti aika reilusti. :D Eli siis. Ostin tänään hopeashamppoon ensimmäistä kertaa koskaan, mutta en osaa käyttää sitä. :D Googlettaa oon yrittänyt, mutta osaisitko sä kertoa jotakin ihan ajankohtaisia neuvoja sen käyttöön? Käytänkö sitä ihan normaalin shamppoon tilalla? Kuinka usein sitä käytän? Annanko sen vaikuttaa ennen huuhtelua, jos niin kuinka kauan? Poistaako se keltasuutta heti ensimmäisellä käyttökerralla vai kuinka kauan sitä täytyy yleensä käyttää ennenkun se toimii? En keksi enempää kysymyksiä, mutta jos osaat/jaksat/viitsit, niin olis tosi kiva jos ihan yleisesti kerrot noista hopeeshamppoista ja niiden käytöstä.. :) Tänään vielä olis tarkotuksena sitä ensimmäisen kerran kokeilla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo ehdottomasti kannattaa käyttää hopeeshamppoota poistamaan keltasuutta! Mä ainakin blondina ollessa käytin melkein joka kerta pestessä niin hopeeshamppoota (pesen joka toinen päivä) ,jos pesee joka päivä,ei kannata välttämät joka kerta pestä tolla ja voit antaa vaikuttaa muutaman minuutin ajan..toi on vaan aika kuivattavaa että ehdottomasti loistavat hoitotuotteet käyttöön! (muutenkin blondeissa se hiusten hoitaminen on erittäin tärkeetä!!) ja sit suosittelen kaikkia hopeeseen taittavia hoitoaineita , esimerkiks color mask silver on ihan huippua! :) se on hoitoainetta ja voi antaa vaikuttaa päässä kauemmin ja poistaa keltasuutta ja tuo hopeaa sävyä. :) Ite käytin noihin hiuksiin viel kaikkien edellä mainittujen lisäks ni viel goldwellin vaahtosävyä 10BS :) Kyllä pitäis lähtee keltasuus! :D (nii ja tietenkin kun ite kampaamon väreillä värjäilen,ni noihin platinavaaleisiin laitoin tosi tuhkasta väriä mitä töistä löysin,eli osaltaan sen myös syy tietenkin et oli tuon väriset.) apua mikä selitys,varmaan tosi epäselvää tekstiä,mutta toivottavasti oli edes jotakin apua ja kysy lisää vaan jos tulee jotain <:

      Poista
    2. Kiitos tuhannesti nopeesta vastauksesta, oli apua paljonkin! :) Vielä kysyisin sen verran, että onko noi minkä hintasia noi tuotteet, joita tossa mainitsit? Itse ostin ton Schwarzkopfin Bonacure Color Freeze hopeashampoon, onko sulla itselläs siitä mitään kokemusta?

      Poista
    3. Oon käyttänyt tota joskus ja tykkäsin kyllä :)!!
      Ja toi color mask maksaa n.15euroa (varmaan aikalailla monissa paikoissa samanhintasta) ja sit toi vaahtosävy taitaa olla jossain 10euron paikkeilla...En tarkkoja hintoja tietenkään osaa sanoa kun ne vaihtelee liikekohtaisesti... :) Nyt oon hetken sillontällön käyttänyt Matrixin hopeeshamppoota ja sitäkin voin suositella! :) Hintaa sillä n.10-15euroa(paikasta riippuen)

      Poista
    4. Ja hiusöljyä voin ehdottomasti suositella! :) Mun hiukset on nyt paremmassa kunnossa kun normaalisti vaalentamisten jälkeen ja varmasti on vaikuttanut nyt kun oon käyttänyt tota matrixin hiusöljyä , jonka siis voi jättää hiuksiin. :) Oltava vaan varovainen ettei laita liikaa tai tulee rasvaisen näköset..

      Poista
    5. Kiiiitos! :) Pakko vielä yksi kysymys; paljonko sulla maksaa ku värjäät hiuksia? Esim. just jos värjäisit tälläsiä keltasia hiuksia joksikin tollasiks vaikka kun sulla on tossa kuvassa? :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)