maanantai 1. heinäkuuta 2013

Lättykestit

Vooi ei kuinka nopeasti meni viikonloppu ja nyt alotellaan taas uutta viikkoa josta onkin tulossa erittäin töiden täyteinen! Joka on tietenkin hyvä vain. (: Mutta sain kuin sainkin päätettyä että Roosa pitää tänä kesänä viikon kesälomaa ihan täällä suomessa!! :P Olen siis viimeks yläasteella pitänyt kesälomaa ja nyt työelämässä ollessani oon ollut vuodessa viikon lomalla jonka olen viettänyt aina jossain ulkomailla.. Nyt kiva nauttia tästä suomen kesästäkin kokonaisen viikon ajan! ;) (mun tuurilla koko viikon sataa vettä :d)

Paistettiin viime viikolla lättyjä piiiitkästä aikaa! Mansikkahillon ja kermavaahdon kera, namnam! :P
Ja eilen aamulla innostuin leipomaan pari pellillistä sämpylöitä kun teki niiiiin mieli! :D 
Mutta asiasta "kukkaruukkuun" .. Mä aina ihmettelen naisia jotka sanoo että miehille on vaikeaa keksiä lahjoja! Mun mielestä se on niin älyttömän helppoa kun vaain voi olla :D! Ja tykkäänkin ostella,tietenkin kaikki nää pakolliset synttäri ja joululahjat + ihan muuten vain jotakin kivaa. :)!! Viime viikolla laitoin J:lle tilaukseen kengät ja aurinkolasit. :) Kengät on ihan erilaiset mitä J yleensä käyttää joten tää on ny ihan TestingTesting että tykkäiskö se ;) Ja aurinkolaseja tää herra ei omista kuin yhdet ja nekin on sellaiset ei niiin hienot.........:D Joten uudet oli aika ostaa ja nää uudet on sellaiset joista varmasti tiedän sen pitävän (: <3
On ihanaa saada lahjoja mutta vielä paljon ihanempaa on antaa niitä! <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)