tiistai 25. kesäkuuta 2013

Ikävä!

Rakastan näitä blondeja hiuksiani enkä toivottavasti mee hetkeen värjäämään näitä minkään muun väriseksi!! Kuitenkin on kiva katsella vanhoja kuvia ja haaveilla hiuksista joita on joskus ollut.. Kuten näitä:
OiOiOi , näyttää niiiin hyvältä! x) Mut sillon kun mulla oli ton väriset hiukset ni sillon kattelin vanhoja kuvia joissa mulla on blondit ja haaveilin niistä! On tää hiusten omistaminen vaikeaaa :D huh! Koska sitä ois täysin tyytyväinen johonkin väriin ja viihtyis siinä pitkään?!
En kuitenkaan meinaa värjätä hiuksiani koska nää on nyt huonoimmassa kunnossa mitä mulla on ikinä ollut ja nyt on vaan hoidettava näitä kaikilla mahdollisilla keinoilla ja värjäiltävä vain tyvikasvua piiloon! Pahimmat latvat raaskin kuitenkin leikata pois ja nyt mun omat hiukset yltää just ja just olkapäille -.- Miten oon voinut joskus olla vieläkin lyhyemmillä hiuksilla monta vuotta kun tää "polkkatukka" mallikin tuntuu aivan kamalalta!:D Yökkk... -.- Hyvällä hoidolla saan nää vielä kasvamaan! :)

Nyt meen kuitenkin tuunailemaan muiden hiuksia ja pysyttelen itse tässä blondissa! ;) Moikka ja ihanaa viikon jatkoa kaikille <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)