tiistai 9. heinäkuuta 2013

Uimassa

Eilen kun pääsin töistä kotiin ni J ehdotti et lähettäis yhteen kivaan paikkaan uimaan ja sehän vaan sopi!! :) Haettiin myös mun pikkuveli mukaan, joka saikin toimia kuvaajana tällä kertaa ja J sai huilata , haha ;D
Löysin kaapistani yhdet vanhat farkut joista olin onnistunut sotkemaan lahkeet hiusväriin joten näytin niiille vähän saksia ja nyt mulla on hyvät farkkushortsit ! ;) 
Kengät ja Aurinkolasit - H&M , Toppi - Gina Tricot
 Tuolla oli vesi melkoisen kylmää ja pojat ei sit uskaltanutkaan uimaan :DD Mä kyllä menin ja kävin oikein ostamassa tommosen uimarenkaan jotta siellä vedessä viihtyis yksinkin vähä kauemmin ! :P
 Ei se loppuenlopuks tuntunut ollenkaan kylmältä kun siihe vähän tottu, pojat ei tätä kyllä millään suostunut uskomaan.  x) Tuola oli aivan ihanan kirkasta vettä ja pohjaan näki hyvin , auringonpaisteella vielä paremmin!
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuui! Hypätä en kyllä uskaltanut , enkä hyppäis vaikka maksettais ! :D
Tonne täytyy mennä uiskentelemaan uudestaankin! Ja päätinkin että lomallani meen ainakin yhtenä aamuna käymään aamu-uinnilla (tokikin vaarini rannassa) , Varmana ainaki herää ;)

PS. Jos mieleenne tulee juttuja joita haluatte että kuvaan niin jättäkää niitä tähän postaukseen !

4 kommenttia:

  1. Missä tuo paikka oikein on? :)

    VastaaPoista
  2. En kyllä itekkään tosta alas hyppäis, 150m benji ei ollu ongelma mut tosta mua ei alas sais! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo hyyyi,kaikki korkeet paikat on ihan kamalia!! ;D:D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)