keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Tuliaisia thaimaasta

Kuten aikasemmin kerroin, vaarini saapui viime sunnuntaina thaimaasta. Se ihana kantaa sieltä aina meille tuliaisia ja vaikka joka kerta sanoo että " nyt en tuo enään niin paljoa kuin ennen " , mutta aina sieltä tulee vaikka ja mitä! Alla kuvat tämän kertaisista tuliaisista  (+ mun hienot paint-muokkaukset...)


 Ihan kun se ois lukenut mun ajatuksia! Oon jo pitkään halunnu maxi-mekkoja ja nyt omistankin niitä 3kpl <3


 Tässä kuvassa tää toppi ei todellakaan tuu edukseen (näette sen paremmin jossain asukuvassa sitten). Mutta tää on tosi kiva ja tän lisäks oli myös napillinen musta neuletakki jota en tajunnut kuvata...

Kummankin laukun mukana tuli tollanen pieni pussukka (kuvassa alempana) ja toisen laukun sisällä oli tollanen isompi pussukka jossa on hihna sisällä eli periaatteessa kolmas laukku! :) Ja Nissan-avaimenperä :p
+ Vielä kolme muuta mekkoa joita en vielä ottanut kun annan muiden katsoa ne myös ja jos ne ei muille mahdu niiin mä saan ne sitten. :)) Ja J:lle oli bokserit :P (vaarihan ei ollut J:tä aikaisemmin nähnyt joten ei tietenkään milläänlailla panostanut hänen tuliaisiinsa. Ja tokihan nyt mä ja mun pikkuveli ollaan aina ne pääasiat ;>)  Mutta se on pääasia että vaari on jälleen turvallisesti suomessa <3 <3 ! On se vaan kaikista paras!!

4 kommenttia:

  1. Siis mitä! :D Minkä ikänen sun vaaris oikeen on?! Tai et kui ihmees sun vaarillas voi olla tollanen laukku- ja vaatemaku tai siis et häääääh. :D Mun vaari ei ikinä osais ostaa mulle mitään vaatteita tai laukkuja :DDDDD Ihania tuliaisia oot kyl saanu, huippu vaari!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D hahahah! Tätä on niiiiiiin moni ihmetellyt! ;D Vaari on muistaakseni parin vuoden päästä 70v (: Osaa kyllä tooodella hyvin ostaa semmosia mistä tykkään! Väreiks aina sanon et mustaa,ruskeeta tai valkosta tai pinkkiä. :D Ja melkeen vaatteiden kankaan se kattoo et on semmosta mikä joustaa vähän niiin suurempi mahdollisuus et on sopiva :p

      Poista
  2. kiva blogi !!! =)

    http://jenniprincesss.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)