sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Eilistä asua

Eilen oli tooosi kiva päivä! :) Olin ensin töissä 9-13 ja töiden jälkeen lähdin hakemaan rakasta poitsuani Suloa <3 (Sulo on koira,jos joku ei sitä vielä tiedä. Ja asustelee entisen poikaystäväni luona.) , joka tällä kertaa meni kylläkin isälleni hoitoon.. Tulin kotiin ja tehtiin J:n kanssa myöhäistä aamupalaa  :P Päätettiin ettei kyllä istuskella vaan kotona kun on niin hieno päiväkin ja lähdettiin vähän ajelemaan ja istuskelemaan poikien autotallille :b Jossa mäkin hetken viihdyin kunnes J sano " voit sä mennä ajeleenkin jos on tylsää "  ja lykkäs bemarinsa avaimet mun käteen ;D Ja tottakai mä lähin, tykkään jotenki ajaa autolla aurinkoisena päivänä,arskat päässä ja kuunnella musiikkia,ah<3  (:D) 
Kengät - H&M
Farkut - Turkista
Kauluspaita - H&M
Alla oleva musta toppi - Gina Tricot 
Farkkutakki - Keskiseltä 
Kaulakoru - Seppälä

Hain ystäväni N:n hetkeksi kyytiin ja kävästiin nesteellä kahvilla, ehdittiin vähä vaihtaa kuulumisia <3<3 Sit J tulikin kyytiin ja se ehdotti että lähettäis käymään mun iskällä kahvilla että saisin olla sulonkin kanssa vähän. :) Ja soitinkin iskälle että tullaan käymään että laittaa kahvin tippumaan. :P 
Sulo on kyllä niiiiiin ihana koira ja voi että sitä intoa mikä sillä oli kun sai olla mun kans :') ei ne koirat vaan unohda! Vaikka nytkin on vierähtänyt jo hetki aikaa kun oon sitä viimeksi nähnyt....
Sieltä kun tultiin niin ajeltiin vielä hetki ja tultiin kotiin nukkumaan<3 
Nyt tässä juon kahvia ja suunnittelen et pitäis varmaan alkaa laittaan vähä meikkiä nassuun kun tarkoitus on tänään mennä J:n porukoille kahvittelemaan ja sit luultavasti haetaan Sulo iskältäni ja viedään se takasin kotiinsa... Huomenna taas töihin! Kyllä nää viikonloput menee vähän liiankin nopeasti...... 

Palataan , moimoi ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)