lauantai 13. huhtikuuta 2013

Lauantai

Heiiijj kaikille ja mukavaa lauantai-iltaa! :)
Mä tulin nopsaa kirjottelemaan vähä jutskuja ja aletaan pian katsomaan leffaa! 
 Maisemakuvaa matkalla keskiselle :bb  Eli lähettiin tänään nopeasti käymään keskisellä, ostamaan J:lle farkkuja (loppuen lopuks semmosia ei sitten löydetty ja vain minä ostin jotakin....)
Housut - H&M , Vyö - Gina Tricot , Valkoinen paita - H&M , Farkkutakki - Keskiseltä (+ ihanat pinkit sukat ;) turkista ostettu.)
 Mä löysin keskiseltä itelleni uuden puhelimen. :) Sony Xperia tipo :P Piiiikkasen parempi kuin edellinen! :D Väri pysyi kyllä samana, eli valkoinen! Nyt kun niistä pinkeistä puhelimista olen onnistunut irtautumaan.. :DD
 Tämmönen kiva löysä paita lähti mukaan vain 7eurolla . Mun motto taitaa olla " halvalla saa-ostetaan-vaikkei ikinä pidettäiskään " :D hha.
 Ja lisää sävyttävää vaahtoa , korvikset ja rannekoru. :) Tämmösiä ostoksia siis! Tälläkertaa en ostanut karkkia. :O
Voivoivoiiiivoiii, mun mamilta löytyy tämmönen ikean lamppu mitä olen itekkin himoinnut !!!! :P Taidampa irroittaa tuon tuosta katosta ja viedä meille olohuoneeseen.. ;) hihh!
Nojoo, mut nyt leffan pariin ja ehkäpä vielä saunaankin tänään ! :)

2 kommenttia:

  1. kivat vaatteet ja toi farkkutakki on aika mekee! =) kunpa ite tekis joskus yhtä hyviä löytöjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Välillä löytyy helpostikkin kaikkea kivaa ja välillä taas ei millään meinaa löytää mitään!! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)