sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Mama

Heeiisssan <3! 
Taas yksi viikonloppu takana ja samanlailla kuin muutkin viikonloput niin tämäkin meni jälleen hurrjan nopsaa ohi. Vietettiin tosi mukava viikonloppu jos mukaan ei lueta mun perjantaista pientä kuumeilua.. :/ Perjantaina kun pääsin töistä mun olo oli aaaivan kamala ja päätettiinkin ruuan jälkeen ottaa pienet iltaunet.. Lyhyiksi ne ei jäänyt, parin tunnin ajan se uni maistui... Ja herätessäni olo oli entistä pahempi, pieni kuume päällä ja todella tukkoinen olo.. :s  Meidän oli pitänyt lähteä käymään vielä J:n porukoilla mutta mä päätin jäädä kotiin lepäämään ja J meni yksikseen käymään ja haki samalla herkkuja kun vietettiin leffa-ilta<3 

Lauantaina sitten olikin vuorossa jälleen työpäivä ja aamulla herätessä olo oli kuumeinen...Otin lääkkeen ja sen avulla jaksoin hienosti koko työpäivän ja virtaa riitti vielä kotona siivoamiseenkin. :) Siinä päivällä äitini kävi meillä kylässä<3 Ja J:n porukat oli ikeassa käymässä ja me oltiin laitettu niille ostoslistaan meille tietokonepöytä (aijjemmin tietokoneeni on saanut olla hienon pahvilaatikon päällä ;>)  Mutta nyt onkin kiva kunnon tietokonepöytä ! :) Huono oloni ei ollenkaan tullutkaan takaisin niin lähdettiin siinä illalla ystävämme T:n kyytiin jossa viihdyttiinkin yli puolen yön. :D 

Eilinen menikin kavereiden kanssa kahvitellessa ja illaksi oltiin suunniteltu J:n kanssa että katsotaan tää leffa:
Pyydettiin mun pikkuvelikin katsomaan tuota :) Kyllä taidettiin olla vähän kaikki (okei ehkä mä eniten) jännnnäkakka housussa!! :DD Luin tuosta jonkun jutun jostain jossa sanottiin että tuo on pelottavin leffa hetkiin aikoihin ja oli kyllä(ainakin pelottavin mitä mä oon hetkeen nähnyt!) :D Suosittelen ehdottomasti kaikkia katsomaan tuon! :P

Nyt onkin taas alkamassa uusi viikko ja kerkesin ottamaan asukuvan äsken , josta tuli eriiittäin huonolaatuinen.... -.- Pahoittelen ! (Eipä mun kuvat koskaan täällä blogissa mitään huippulaatusia ole.. :D)
Housut, Paita, Vyö - H&M  , Rannekoru - Keskiseltä

Ihanaa ja toivottavasti aurinkoista viikkoa kaikille !! <3

2 kommenttia:

  1. Käy ihmeessä kattoo löytyiskö tuolta jotain :)) --> http://www.sapenkirppis.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)