maanantai 26. marraskuuta 2012

Meikkipussin sisältö

Rakastan tätä meikkipussia <3 ihana ! 
 1. Maybelline:n Terra sun aurinkopuuteri ! ( 02 GOLDEN) )  , pitkäaikainen lemppari!
2. Maybelline DreamMat puuteri ( 01 Rose Nude )  , Pitkäaikainen lemppari myös tämäkin.
3. Maybelline Dream "Meikkivoide" ( 04 Light porcelain ) , Uusi,en ole ennen kokeillut ja olen ihan tykännyt kyllä(:
4. Maybelline Dream matte mousse ( 010 IVORY ) , Vanha suosikki !
5. Joe Blasco Peitevoide , En oo ennen käyttänyt ja oon ihan rakastunut tähän ! :P 
 1. Lancome ripsiväri (musta) , Uus tuttavuus , i like !! :)
2. Maybelline ripsiväri (Musta) , uusi tämäkin.. Ollut ihan tyytyväinen..(:
3. Constance Carrol kajaali (musta) , tykkään!
4. Lumene kulmakynä (pähkinän ruskea, 2) , pitkän aikaa ollut jo suosikki :d
 1. Maybelline huulikiilto (105 Cashmere rose) , tyytyväinen olen ollut.
Hiuspinni, kynsilakkaa (maybelline ,19 Marshmallow) , Aurinkopuuteri suti , huulirasva ( :

Semmosta löytyy tällähetkellä mun meikkipussista.. Muutamia suosikkeja lukuunottamatta tykkään vaihdella ja kokeilla eri meikkejä.. :) Sillaihan sen sopivan löytää, vai mitä ? ;)

****** Pitäisköhän tähän loppuun kirjottaa jotakin kuulumisia ? nohh,,eipä tänne mitään erikoista :D Samaa kun aikasemminkin.. Töitä,kotia ja ystäviä :D Oon alkanut viihtyyn kotona paaljon enemmän kun yhdessä vaiheessa ja eilen sain sen taas siivottuakin siihen kuntoon etttä tykkää olla(:
Makkarin lattia oli aivan kamalan näkönen kun kaikki vaatteet pitkinpoikin! Mutta eipä ole enään.:p
Ja kynttelikön laitoin jo keittiön ikkunaan , Haittaakse? ;D Ihanaa,pian on joulu <3 Ja luntakin ilmeisesti luvattu tälle viikolle,oijoij :p
Katottiin eilen uusin batman ja oli HIEMAN HYVÄ!! (: Kannattaa kattoa jos ette ole vielä nähnyt! Jopa minä,joka ei yleensä tommosista (mm.toiminta) tykkää , niin katoin silmä kovana ja innoissani koko elokuvan:d
Nojooooooooooooooooooooo, nyt taas jatkaan töitä. PusPus <3 Mmoi !

2 kommenttia:

  1. Mikä sun lempi leffa on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei varsinaisesti oo mtn lemppari leffaa ;o Paaaljon hyviä! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)