perjantai 23. marraskuuta 2012

Eilisiä ostoksia ja asua

Böööööö ! (; 
En nyt jaksa tästä päivästä juurikaan tarinoida,töissä kiirettä(hyvä vain:p) just ja just ehdin tulla tämän teille julkaseen (alotin kirjottaan tätä jo eilen.) 

Kävin eilen kipassa shoppailemassa ja tämmösiä sieltä sitten tarttu mukaan:
Töihin uus ajanvaraus-kalenteri n. 10e
Punainen kalenteri omaan käyttöön n. 20e
Kynä n.2e
Hello Kitty tarroja n.1.95e 

 Lähdin rakkaan ystäväni P:n kanssa kahville eilen tälläisessä asussa : 
Kengät - Löyttäristä
Sukkahousut - Löyttäristä
Paita - H&M (uus)
Nahkatakki - Only 
Kaulahuivi - H&M

Hain tosiaan eilen postista mun h&m:n paketin mutta ei jaksettu vielä kuvailla niitä mun päällä.. Mut tuossa asukuvassa näkyy toi uus pitkähihanen paita jonka sieltä tilasin (: Yritetään tässä viikonlopun aikana saada uudet vaatteet kuviin niin pääsen näyttään ne teillekkin ;d 
Tilasin myös uuden takakuoren mun samsungin puhelimeen (hukkasin sen joskus jo aikaa sitten) ja oon myös tilannut(ja käyttänytkin hetken) nokian kosketusnäyttö puhelinta ja EN TYKKÄÄ YHTÄÄN! Olen aina ollut nokiasta sitä mieltä ei ei ei en tykkää,mutta en tiä missä mielenhäiriössä sen tilasin ja ihan kakka on!! :D 
ja tossa samsungin kosketusnäyttö phonessa ei oo ollut mitään vikaa niin otan sen taas sitte käyttöön! :)

Nyt takas töiden pariin :P 
Moro murut <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)