tiistai 1. lokakuuta 2013

En lankee enää edes kännissä ja läpällä mut parin jälkeen yllättää taas kumma ikävä..

Moi! 
Tänään olin töissä pikkasen yli viiteen ja onneksi oli kotona ruoka valmiina ettei tarvinnut alkaa mitään tekemään. :) Kokkailin eilen chili-katkarapukastiketta ja keitin perunoita ! Oli ihan hyvää mutta oon mä kyllä parempaakin syönyt.... Jos joku haluaa tota kokeilla niin ohjeeseen pääset tästä!
Nyt oon viettänyt iltaa koneella,musiikkia kuunnellen :D Kohta alkaa onneksi salkkarit! Käväsin äsken parvekkeella ottamassa kuvan minkänäkösenä täällä tällähetkellä hengailen :D 
Oon täällä kuunnellut ahkerasti näitä Sannin uusia biisejä ja tää tyttö on kyllä ihan huippu!! :) Kai tekin ootte näitä jo kuunnellut?! Mitä pidätte? :) 
Nyt meen katsomaan salkkareita ja jatkan iltaa koneeseen liimautuneena ;) Hauskaa iltaa kaikille <3 

4 kommenttia:

  1. kuinka paljon sä painat? jos saa kysyä:) näytät hirmu laihalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo käynyt piiitkiin aikoihin vaa'alla joten en yhtään osaa sanoa! :o Mutta kyllä kun katson tota kuvaa niin omaan silmään ainakin näyttää että nyt kyllä kuva hieman vääristää , en mä nyt ihan noin pikkunen kai oo?! :D :D

      Poista
  2. ^sulla on kyllä mielettömän ohuet jalat!! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)