maanantai 30. syyskuuta 2013

Ei yhtään mun tyyliset kengät

Bööööö! Syyskuun viimeistä päivää viedään ja huomenna alkaa jo Lokakuu , hyhh ! Kyllä se talvi sieltä tulossa on... En yhtään tykkää kun joutuu pukeutumaan paksuun takkiin ymsyms :/ No ei auta vaikka kuinka valittais :D Eiköhän sitä taas tämänkin talven yli hienosti päästä ja ens kesää odotellessa! ;) 

Viime perjantaina lähdettiin mun töiden jälkeen keskiselle shoppailemaan ja ostin nahkapaikasta kengät joita jo viime kerralla sovittelin ! Alla kuvaa asusta joka oli päälläni lauantaina : 
 Kaikkee sitä keksii kun hetken miettii! Oon onnistunut hukkaamaan mun rannekorut johonkin ja pienen pähkäilyn jälkeen päätin kietoa kaulakorun ranteeni ympärille ja tidiiiii!! :D ^^^^
 Ja tässä nää uudet EI YHTÄÄN MUN TYYLISET - kengät ! :D En ois vielä hetki sit kuvitellutkaan ostavani tälläisiä mutta kuten jokainen on varmasti huomannut niin nää taitaa olla tän syksyn juttu kun oon niiiiiin joka paikassa jokaisella näitä nähnyt ja nahkapaikassakin oli moooonta erilaista vaihtoehtoa tälläisistä kengistä. :) Hintaakaan näillä ei paljoa ollut , muistaakseni n.35e ?! Eli empä paljoa köyhtynyt ja ei suurta tuskaa tuu jos nää jääkin kaapinpohjalle... (:DDDD) Varmasti joutuu hetken totuttelemaan!!
Kengät - Nahkapaikka(uudet!) , Housut - H&M , PitsiToppi - H&M , Pitkähihanen - Gina Tricot , Kaulahuivi - Gina Tricot 

En malta odottaa että pääsen kokoamaan erilaisia asuja näiden kenkien ympärille!! Lauantaina mentiin kuitenkin turvallisella kokomustalla asulla :P  Ps. Mä niiin rakastan näitä mun hiuksia nyt !! Aivan varmana mut tullaan näkemään punapäänä vielä piiiiitkäään ! :)

Mutta mitäpäs te tykkäätte tuollaisista kengistä ? Voisiko tuollaiset löytyä teidän jalasta ? 

6 kommenttia:

  1. voooov! oot kyllä niin hehkeenä ja sulle sopii toi punanen älyttömän hyvin. kengät ei ehkä oo omaankaan makuun just semmoset, mitkä heti ostaisin tai sulle voisin kuvitella. :) mutta tossa sun päällä ja asun kanssa kyllä sopii ja varmasti tulee sopimaan muidenkin eri asuyhdistelmien kanssa. :) ei varmasti ole ollut huono ostos! ja pääasia, että ovat mukavat jalassa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos !! <3 En ois IKINÄ kuvitellut että multa tulee tämmöset kengät löytymään mutta niin ne ajatukset vaan muuttuu! :D hahha

      Poista
  2. Joo, kivannäkönen asu ja ihanat hiukset! :) Oot laihtunu paljon!

    VastaaPoista
  3. oi vitsi noi kengät on makeet! :)<3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)