tiistai 22. lokakuuta 2013

Roosa ennen vanhaan

HaHa! Innostuin kokoamaan teille kolmeen kollaasiin vanhoja kuviani! :D Sain kyllä hyvät naurut näitä katsellessa..Kuinka sitä onkaan ollut "monen näkönen" ja jos jonkinmoisia hiustenvärejä.. Mutta niinhän se menee, me kaikki muututaan ajan kuluessa. :) Ja toisaalta nyt en enään yhtään ihmettele sitä että mummuni veli(<3) luuli mua mun iskän tyttöystäväksi ;) (haha!) Ihminen vanhenee ja kasvaa, tyyli muuttuu... 
 En osaa kyllä yhtään sanoa näistä mitään että mikä on otettu milloinkin... Ja nää on näissä kollaaseissakin ihan sekasin! Mutta saatte nyt edes vähän ajatusta siitä miltä olen joskus näyttänyt ;D Hahha!

Joku pyysi postausta siitä minkälainen olen ollut nuorempana ja en jaksa nyt kauhean pitkää tarinaa alkaa kertomaan ja kuvat saa puhua puolestaan ^^ 
Mutta jos nyt vähän jotakin kertoisin niin mä oon ollut aina melko rauhallinen teini ja meillä on ollut kotona tarkat säännöt mm. moneltako tullaan kotiin viikolla ja viikonloppuisin. Kaverit kulki kotibileissä ja luuhus kylällä iltaisin mutta Roosa tuli kiltisti salkkareiksi kotiin.:D Silloin se harmitti PALJON mutta näin jälkeenpäin kun ajattelen niiin: KIITOS ÄITI että asetit rajoja ja huolehdit meistä <3!!!  
Kun täytin 15 ja aloin seurustelemaan täysikäsen pojan kanssa niin sain vähän vapaammin mennä koska äitini luotti tähän poikaan että se katsoo mun perään ja huolehtii musta :D (melko tiukat rajat säilyivät kuitenkin.Suurimpana poikkeuksena ehkä se että viikonloppusin sai olla kylällä vähän myöhempään ;D) 

Olinkohan mä sitten aikalailla 17v kun muutin yksin tampereelle asumaan(oltiin tässä vaiheessa erottu sillosen poikkiksen kanssa) , opiskelin tosiaan parturi-kampaajaksi ja viikolla vapaa aika meni nenä kirjassa :D Viikonloppusin sitten suuntasin aina tänne kotikylälle ja jossain kohtaa meni melko lujaa :D 
Koulun hoidin kuitenkin erittäin hyvin ja just ennenkun täytin 18v muutin takas tänne ja asumaan yhteiseen kotiin sen hetkisen poikaystäväni kanssa. :) Pääsin melkein heti töihin ja arki oli normaalia rauhallista mutta viikonloppusin käytiiin viihteellä aika monesti koska olinhan just täyttänyt 18v ! 
Pikkuhiljaa elämä muuttu kuitenkin hyvinkin rauhalliseksi ja käytiin viihteellä vain harvoin,viihdyttiin enemmän kotona-sohvalla leffoja katsellen. ;) 

Vuosi 2012 oli ehkä mulla sellanen "elämättömän teinielämän eläminen" :DD mutta nyt olen taas normaali kotona viihtyvä rauhallinen Roosa-joka juhlii sillointällöin. ;)

En tiedä kuinka tarkkaa tekstiä olisitte halunnut mutta tässä nyt vähän jotakin muutaman vuoden takaa tähän päivään. :) Kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut , niin hyvää kuin huonompaakin mutta kaikesta olen jotakin oppinut ja niinkun sanotaan niin aika kultaa muistot ja niin on käynyt ja jälkeenpäin on ihana muistella kaikkea tapahtunutta! :) Jokainen kulkee itse oman polkunsa ja se tekee meistä erilaisia,erilaisia tarinoita <3 

Haastankin nyt kaikki omaa blogia kirjoittavat tekemään tälläisen samantapaisen postauksen,laittamaan vanhoja kuvia itsestään ja kertomaan pienen tarinan nuoruudestaan :) 

PS. Huomatkaa alempikin postaus johon olen koonnut puhelimella ottamiani kuvia!! 

2 kommenttia:

  1. Ohhoh olipas siinä kuvia. Pikkuroosa:) kiva postaus! -heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo innostuin vähän lisäämään niitä ;D Kiva jos tykkäsit! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)