tiistai 22. lokakuuta 2013

Kuvia puhelimesta

Kun ostin uuden puhelimen ja latasin instagramin niin on tullut otettua huomattavasti enemmän kuvia puhelimella ja kokosinkin niitä nyt kollaasiin ja ajattelin jakaa täällä blogin puolellakin! :) Instassa jos mua seurailette niin osan näistä olettekin jo siellä nähneet! ( Muistutuksena vielä niin mua voit seurata instagramissa nimellä:  rroosamarjaana )
 1. Asukuvaa joltakin ryyppy-lauantailta :D 2. Kuvailua töissä.  3&4. Random nassukuvia
 1. Party-Liteltä tilattu tuikkukuppi , 2. Vanhat kulahtaneet tennarit ja uudet farkut. 3. Hyvänä vaimona keittelin perunoita ja valmistelin kanoja uuniin laitettavaksi,kera aurajuuston,kerman ja herkkusienten ! ;)  4. Alkoholikuvaa joltaki lauantailta  5. Värjäsin vanhoja pidennyksiä.
1. Rolss ruokaa! 2. Harrin Grilliltä kebab salaatti 3. Pizzeriasta perinteiset sunnuntai pizzat ;) 4. Itsetehtyä hampparia!

Hui kuinka kamalaa katsoa noita ruokakuvia tällei yhdessä kuvassa! :D hahha mitä kaikkea sitä suustaan alas laittaakaan! Mutta oonhan mä nyt laihtunut jo yhteensä 6,5kg joten eikö mulla oo vähän oikeuskin mätttää?;)
Mä oon aina ollu sellanen että ruualla en meinaa itseäni saada lihomaan. (luojankiitoss) Mutta se kuningas alkoholi on se mikä näkyy mun kropassa heti! Ja nyt kun oon sen jättänyt lähes kokonaan / hyvin vähälle niin kylläpä se paino tippuukin! Viime vuosi kun tosiaan meni aikalailla kipottaessa :D Mutta kuten varsinkin yhdestä ylemmästä kuvasta huomaa niin ei musta sentään ihan absolutistia ole tullut,eikä tule! ;D

Mulla ois yks toinenkin postaus mikä pitäisi toteuttaa ja toivon saavani sen tehtyä huomenna kun mulla on vapaapäivä! (en lupaa mitään..) Tulossa muunmuassa kuvaa uusista jutuista ;)
Hierojallekkin sain varattua ajan huomiselle , en olekkaan pitkään aikaan käynyt ! Ihanaa <3

Nyt kuitenkin jatkamaan työntekoa! Mukavaa tiistaipäivää jokaiselle :)

2 kommenttia:

  1. Aiemmin sanoit ettet omista vaakaa etkä tiiä paljonko painat, mistä siis tiiät paljonko oot laihtunu? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo käynyt piiitkiin aikoihin vaa'alla joten en yhtään osaa sanoa! :o <-- viimeisimpään painokyselyyn olen vastannut noin :) ja siis joo,en omista vaakaa joten siksi tulee sillä niin harvoin käytyä :D Vertaankin siiis sitä painoa jota vaaka on näyttänyt viime vuonna ja sitä mitä se näyttää nyt ! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)