keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Kesän ensimmäinen kala

Käytiin jo viikonloppuna kavereitten kanssa kalassa,sillalta heittelemässä.. Silloin mä en ite jaksanut innostua asiasta mitenkään enempää ja empä sitten tajunnut ostaa keskiseltä virveliä kun siellä maanantaina käytiin.. 

Maanantaina illalla käytiin mun vaarin mökillä testaamassa J:n ostamaa virveliä ja mäkin pääsin kokeilemaan ja SEHÄN ON KIVAA ! :D Harmitti paaaljon kun ei ole omaa :/ Eilen pikkuveljeni sanoi laittavansa veneensä vesille ja kysyi että lähettäiskö kalastelemaan , vastaus oli tietenkin kyllä vaikkei mulla sitä omaa virveliä olekkaan vielä..
(Kengät,Legginsit,toppi ja aurinkolasit - H&M , Huppari - Ostettu Turkista)
J sai kalan ja mun oli tietenkin pakko poseerata sen kanssa niinkun mä oisin sen muka saanu... ;DD Mäkin pääsin kyllä heittelemään mutta on se tyhmää vuorotellen :s Joten ostoslistalla on ehdottomasti mulle virveli! Ja ajattelinkin jo tänään käydä katsomassa tuttavan liikkeestä olisiko hänellä myydä mulle jonkinlainen :)!
:D On noi kalat kyllä ällöjä! HyiHyi... ! Eli siinä on vielä harjoiteltavaa että jos joskus hamassa tulevaisuudessa saan ehkä kalan niin enhän mä ite siihen uskalla koskea.. ;DD yökk!! No ehkä mä vielä joskus voitan pelkoni ja "annan käteni" tommoiselle limaselle örkille..... ;) Suoraansanottuna tykkään noista
enemmän kaupasta haettuna sellaisena jotka voi laittaa suoraa lautaselle ja suuhun  ;P 

Meillä oli tosi hauska reissu ja varmasti tehdään näitä enemmänkin kesän aikana!! :) Kyllä uni maistu kun päästiin kotiin <3 

2 kommenttia:

  1. etkö kirjota enää tänne? ei ole kuulunu aaaaiiikoihin. :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti nyt on ollut taas vähän kirjoittelusta taukoa :( Mutta palaan pian blogin pariin! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)