tiistai 7. toukokuuta 2013

Ny rillataan!

Mä sain tänään oikein poliisisaattueen tullessani töihin! ;) Normi ja motskaripoliisi tuli mun perässä ihan työpaikan parkkipaikalle asti, en kyllä tiedä miksi ihmeessä kun ei ne kuitenkaan mistään mitään sanonut. :D Kai ne halus vain varmistaa että pääsen ton ihanan lyhyen työmatkani turvallisesti , haha ;D Eikös tällä viikolla olekkin se joku tehovalvonta-viikko... Nojoo, se siitä asiasta. Laitoin eilen päivällä J:lle viestiä että pitäiskös avata grillikausi ja sainkin myöntävän vastauksen ja J kävi kaivamassa grillin varastosta ja mä hain töideni jälkeen makkaraa,lihaa ja salaattivärkit :P Ja oivoi kun on pakko kertoa että oli ihan älyttömän hyvää!!! 
Parvekkeella oli vielä viiden jälkeenkin toosi lämmin,oli kiva istuskella siinä ja ootella että ruoka on valmista x) Eiköhän tää grillauskausi tästä sitte lähe kunnolla käyntiin !

Kameraa en oo taaskaan muistanut/jaksanut käyttää.... Mutta aamulla otin nopeesti asukuvan: 
Kengät - Nahkapaikka
Housut, Keltainen paita ja Jakku - H&M
Aurinkoisten päivien kunniaksi laitoin keltaisen paidan päälle! ;) Tuomaan vähän väriä muuten niin synkkiin asuihin.. Tänään olis suunnitelmissa leffa-ilta jjaja torstaina onkin vapaapäivä kun on helatorstai niin silloin ainakin meinaan nähdä Anskua ja Iidaa ja ehkä grillata ruokaa mun maailman ihanimmille vanhemmille<3! 
Nyt mä meen jatkamaan töitä! Toivotaan hyviä kelejä ja vaikka satais niin silti kivaa viikon jatkoa jokaiselle! :)

4 kommenttia:

  1. Oletko laihtunut?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. J väittää että olisin laihtunut :D Mutta ite en kyllä juurikaan huomaa eroa... :D Mutta ihme olisi jossei vaikuttaisi että syö nykyään paljon terveellisemmin ja liikunkin enemmän :D Eli ehkä olen?

      Poista
  2. Ihana tuo sun jakku!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Olen myös itse siihen hyvin tyytyväinen , kiva yhdistää monien asujen kanssa! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)