keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Joku lakko mutta mikä lakko?!

ShoppailuLakko alkaa än yy tee NY ! Itseasiassa se alko jo heti alennusmyynneillä käynnin jälkeen... Oon ollu aina kova shoppaileen ja uusia vaatteita on aina ollu ihana ostaa! Nyt se kuitenkin on loppu,en aijo ostaa hetkeen aikaan mitään uutta! Vein just neljä pussillista vaatteitani mun ystävälle ja kaappeihin kun kattoo niin ihan kun mitään en ois pois antanutkaan.. Täytyy alkaa opetteleen käyttämään noita mitä kaapista jo löytyy kun useassakin vaatteessa on jopa laputkin kiinni vielä -.- (:'DD) 
Tän kuvan kaivoin jostain kansion syövereistä(otettu 2011) ja kun kattelen noita vaatteita mitä tossa kuvassa on niin lähes kaikki löytyy edelleenkin mun kaapista mutta juuri mitään en oo käyttänyt kun ehkä kerran-pari?(hohhhoh...) Lievennän tätä mun lakkoa kuitenkin siten että annan itelleni luvan ostella vaatteita kirpputoreilta :p Halvempaa ja fiksumpaa kierrättää niitä vaatteita ;) Kuitenkin niin harvoin ehdin mihkään shoppailemaan-edes kirpputoreille.. Pahinta onkin siis ollut tää kuinka kätevää on tilata esim.H&M:ltä suoraan lähimpään postiin isot kasat vaatteita...Nyt en aijo sitä enään tehdä!  Noilla vaatteilla mitä mun kaapissa on niin pärjäään mainiosti toooooodella pitkään! :)

Tää päätös johtuu nyt siitä että tajuan kuinka tyhmää on ostella kokoajan uusia niitä muutaman euron rättejä kun niitä on tosiaan käyttämättömiäkin kaapit pullollaan. Alkaa yksinkertasesti kaapeista tila loppumaan! Meinasin jo yhessä vaiheessa että hävitän ton mun vaaterekin mikä on erittäin ruma tolla makuuhuoneen nurkassa mutta pakko todeta että en mä siitä voi luopua kun ei ne vaatteet mahdu mihkään muualle !! huhhu.
Ja huomattavasti tosiaan viisaampaa on ostaa kirpputoreilta niitä vaatteita kun sieltäkin ihan hyviä löytyy,kierrätystä !! x) Lupaankin nyt tästä lähtien esitellä täällä blogissa kaikki mun vaateostokset, mikäli niitä kirpputori löytöjä sillontällön tulee :P Siitäkin nähdään sitten kuinka hyvin osaan vaatteita olla ostamatta(;

Muita ns.uudenvuoden lupauksia en ole tehnyt,enkä tee. Tokihan vois luvata lopettaa tupakan polton,syödä terveellisemmin ja liikkua enemmän,jne mitä kaikkea .! Mutta eiiii, kyllä mä toteutan noita ihan muulla tahdolla sit joskus :p Tässäkin taitaa olla aika iso pala purtavaksi ;)

Nyt taidankin mennä herkuttelemaan juustonaksuilla ja fantalla tohon sohvannurkkaan! ;) Ihanaa loppuviikkoa jokaiselle <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)